יום שלישי, 23 בפברואר 2016

החממה עונה 3 - כל פרקי העונה




כאן יש ריכוז של כל הפרקים בעונה ה3 - מהפרק הראשון ועד פרק 75


לצפייה בפרקים (עונה 3 וחצי) - יש ללחוץ על מספר הפרקים:

סרט ספיישל פרידה - פרק מאחורי הקלעים

פרקים  71-75           פרק 70                  פרק 69

פרקים  65-68      פרקים 61-64         פרקים 57-60

פרק 56               פרקים 52-55         פרקים 48-51

פרקים 43-47       פרקים 39-42         פרקים 35-38

פרקים 31-34       פרקים 27-30 

עונה 3:
פרק 26     פרק 25     פרק 24     פרק 23
פרק 22     פרק 21     פרק 20     פרק 19
פרק 18     פרק 17     פרק 16     פרק 15
פרק 14     פרק 13     פרק 12     פרק 11
פרק 10     פרק 9       פרק 8       פרק 7
פרק 6       פרק 5       פרק 4       פרק 3
פרק 1+2


לכל הקישורים (צפייה והורדה) בעונה ה3 (עונה 3 ו3 וחצי): כאן.


לעונה ה1: כאן.

לעונה ה2: כאן.

למופע החממה (עונה 2): כאן.


42 תגובות:

  1. חרא,חלק מהסרטים - רובם לא נפתחים

    השבמחק
    תשובות
    1. תגידי תודה שלפחות יש

      מחק
    2. אז מה אם יש זה לא נפתח אז זה לא שווה חרא בקיצור

      מחק
    3. בדיוק

      מחק
    4. חצי מהפרקים בכלל לא נפתחים😭

      מחק
    5. חצי מהפרקים לא נפתחים זה לא שווה בכלל

      מחק
  2. אתר מעולה רואים הכל באיכות טובה , אין פרסומות באמצע.....


    מעולה

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון שאפשר לראות אבל... את רוב הפרקים אי אפשר לראותתתת שזה חרא ואני מחפשת בכל אתר בארץ ולא מוצאת, אם מישהו יכול להמליץ לי על איזה אתר אז אני אשמחח:)

      מחק
    2. הרוב לא נפתח לדעתי ממש גרוע לא טוב תלכו לסבתא או חבר לראות את הסידרה. אתר מזעזע

      מחק
  3. לא נפתח חלק מהפרקים מבאב לי את כל האתר הזה

    השבמחק
  4. אני שנה מחפשת את פרק 140 אני משתגעת אני לא מוצאת את זה בשום מקום ופה זה בכלל לא נפתח

    השבמחק
    תשובות
    1. תחפשי בעולם הסדרות או שתראי בטלוויזיה אם יש לך yes

      מחק
    2. תאמת גם אין כאן את כל הפרקים יש כאן עד 25 פרקים יואן אני כבר שנה מחפשת את פרק 140 מישהו יודע איזה אתר אפשר לראות החממה

      מחק
  5. חלק מהפרקים לא נפתחים וזה מבאס ממש ואני בחלק של הפרקים האלה אוףףףףףף

    השבמחק
    תשובות
    1. אוף אוי זה ממש ‏מעצבןמעבןןןן

      מחק
    2. אוף אני מדלגת על פרקים

      מחק
  6. למה אי אפשר להיכנס לפרש 25 הוא הכי מעניין

    השבמחק
  7. כולכם שקרנים זה לא עובד
    גועל נפש!!!

    השבמחק
  8. אני מאוהבת בדניאל ליטמן
    !!!

    השבמחק
  9. חלק מהפרקים לא עובדים

    השבמחק
  10. לי לא עבד חלק מהפרקים. וגם אין את פרק 25 שחיפשתי אותו מלאאאא זמן.

    השבמחק
  11. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  12. גיטי שניידר

    השבמחק
  13. אין פה מי פרק26

    השבמחק
  14. אתר גרוע אני מדלגת על פרקים בגלל זה

    השבמחק
  15. מישהו יודע איפה אפשר לראות את פרק 130?

    השבמחק
  16. די איפה אפשר לראות את פרק 9 עונה 3 אני משתגעתתתתתתת

    השבמחק
  17. אני לא יודע מה יש לכם אבל לי זה עובד בכל פעם

    השבמחק
  18. לא רואים את רוב הפרקים ואני מפספסת ואני לא מצליחה להבין מה קורה.

    השבמחק